torsdag 21 februari 2013

Idag blir lillebror 7 månader <3 Grattis min lilla gosse :) Mamma älskar dig till tusen och tillbaka, och mycket mycket mer <3 Han fick en liten present, en body och ett par matchande byxor i en ljusgrön/limegrön färg :) Tiden går så fort. Vill att tiden ska stå still ett tag. Tiden går ännu fortare nu än vad den gjorde med ett barn, innan lillebror kom. Ibland känns det som att jag inte utnyttjar tiden hemma på bästa sätt, men ändå gör det, men ändå inte. Vill få ut ännu mer av tiden hemma, än vad jag gör nu och ändå får jag ju ut mest tycker jag. Ja, det är lite förvirrande det där, jag känner både och. Men jag älskar att vara mammaledig och att få följa mina barn och deras utveckling! Imorgon är det fredag, får se vad den dagen bjuder på! Det blir iallafall MASSOR av tid med mina små gossar :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar