lördag 23 februari 2013

Halvt barnfria!

Ja idag har vi bara ett barn här hemma. Lillebror är hemma med oss och storebror är hos sin farmor och ska sova där tills imorgon. detta är första gången han sover borta så det är allt lite nervöst ;) Men jag pratade med svärmor innan och allt hade gått bra och han sov då så gott så. Det var väl mest det vi var lite oroliga för, hur det skulle gå med nattningen och och så. Sen återstår det att se hur natten går. Men det ska nog gå bra. Han sover i farmors säng så hon finns nära till hands. Dom hade varit ute en runda, busat, lekt, ätit middag, ätit popcorn och gott och tittat lite på Kalle :) Lilla gubben. Vi ska hämta honom imorgon under förmiddagen skulle jag tro att det blir. Ska prata med svärmor i morgon bitti och stämma av ;) Här hemma har det blivit bad av lillebror som nu sover gott i sin säng. Han verkar lite förkyld :( Men jag tror det är nu när tänderna kommer. Hans första tand kom ju upp i onsdags, så det kan vara det som spökar. Hoppas "bara" det är det så det inte är något annat på gång :/ Nej, nu ska jag fortsätta kvällen här. Vi har ätit lite gott och sitter nu här och tar det lugnt. Ska snart hoppa in i duschen tänkte jag. Vi skulle ju sett en serie vi följer, de nya avsnitten släpptes nu för några veckor sedan men vi har inte sett dom än så vi hade planerat att göra det idag, men nu sitter sambon och spelar sitt skeppspel :/ så jag vet inte vad jag ska kolla på. Aja, får väl slå på ett avsnitt skilda världar och ta mig en liten nostalgitripp ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar