fredag 15 februari 2013

Fredagsslapp!

Idag har vi inte gjort för mycket, jag och pojkarna. Men jag tror jag ska ta ett tag med dammsugaren sen. Det behövs och det skulle även behövas lite skurning på toaletterna. Igår satt jag och tittade på bilder av mig för ett par år sen och sen tog jag en bild igår och höll på att dö när jag såg mig själv och jämförde:O Shit alltså. Hur fan ser jag ut?! Ser ut som en fet gris vars hud håller på att spricka så stram den är:-( om man jämför med hur jag såg ut förr:-( Usch säger jag bara. Nu måste jag ta tag i detta. Har skrivit ut bilderna som jag ska sätta upp på kylen eller något som motivation. Ska bara komma på hur jag ska göra detta på bästa sätt. Vet ju att Olgas grejer fungerar men det är så tråkig mat. Men visst, det kanske man får stå ut med om man vill gå ner i vikt. Eller?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar