onsdag 15 mars 2017

Vårväder med friska vindar....

Det blåser idag. Jag tog en promenad på lunchen idag och höll på att blåsa bort. Men det är fint väder och det känns att våren är på ingång. Hade det inte blåst så mycket så hade det nog varit ännu lite varmare än vad det är nu. Härligt!


Känner mig lite rörig i huvudet nu. Mycket som ska fixas och mycket att hålla reda på. Samtal som ska ringas. Nubbi ska träffa skolsköterskan och den tiden fick jag boka om till om två veckor ungefär. Gullen ska till BVC nästa vecka, den tiden gick bra så den tar vi. Sen har jag ringt till kommunen för att kolla vad som gäller med storlek på grupper i förskolan. Fick ett bättre svar där än vad jag fick av rektorn i alla fall. Ringde även till Försäkringskassan angående Nubbis vårdbidrag som ska följas upp nu två år efter att senaste beslutet fattats. Fick bokat en telefontid med handläggaren om några veckor. Jag själv ska till läkaren imorgon och även en tid till läkare i maj. Hoppas jag inte glömt att boka något nu av det jag skulle fixa, men det tror jag inte.


Längtar till våren och värmen nu. När det blir vår riktigt ordentligt liksom. Ska bli skönt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar