tisdag 7 mars 2017

Våren, var är du?

Nu längtar jag efter våren. Det ska bli så otroligt skönt. Kunna gå i tunnare jacka, tunnare skor, solen som värmer och gör att man känner sig lite lättare och gladare. Solen gör så otroligt mycket alltså.


Igår var det ny vecka. Skola och dagis hade utvecklingsdag så Nubbi var på fritids och Gullen fick jag köra till ett annat dagis i byn som hade öppet för de barn som behövde barnomsorg. Där var det sammanlagt 6 stycken barn igår så det var lugnt. Kändes inte så skoj att lämna honom där då det bara var vikarier och inga barn han kände. Han hade varit lite blyg under förmiddagen men sen efter lunchen så hade han släppt loss och busat massor och lekt, så det kändes skönt. Nubbi gick på sitt vanliga fritids så för honom var det ingen större förändring.


Till helgen ska jag bjuda min familj på tapas. Det ska bli skoj. Har aldrig bjudit på något sånt men det ska nog kunna gå att knåpa ihop. Har redan skrivit ner en del som jag ska bjuda på, men ska ha något till tänkte jag. Det blir nog bra.


Nej, fortsätta här nu. Trevlig tisdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar