onsdag 8 mars 2017

Onsdag mitt i veckan....

Onsdag idag. Dagen som jag tycker att det liksom vänder i veckan. Måndag och tisdag är för nära helgen som gått liksom, men när onsdagen kommer så är det bara slutet av veckan kvar. Kanske låter konstigt men så tänker jag ofta.


Händer inte så mycket. Vet inte vad jag ska skriva om. Just det. Jag köpte ju en hylla till barnens rum i helgen som gick när jag var på Ikea. Blev väldigt bra faktiskt. Fick undan allt som behövde förvaras någonstans och det ser nu bättre ut på rummet. Vit hylla blev det med lådor i svart och grönt. Och vi har inte fyllt alla lådor än vilket är bra, mer plats att använda alltså. Ska se om jag kan placera en fin lampa på hyllan också så ser det lite mysigare ut.


Jag köpte ju även en taklampa till hallen när jag ändå var på Ikea. Har länge funderat på vad jag ska ha för lampa där och varje gång jag har varit på Ikea så har jag stått på lampavdelningen och tittat men inte kunnat bestämma mig för vilken jag vill ha. Men i helgen slog jag till. Ska bara få upp den nu också, men det blir no bra när den väl är på plats.


Nej, dags att fortsätta här nu. Trevlig onsdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar