onsdag 1 mars 2017

Klippning....

Funderar på att klippa mig. Vet dock inte hur jag ska klippa håret om jag ska klippa det. Tänker att jag behöver klippa av en bit av det då det är ganska långt, men samtidigt år det inte bli för mycket. Har svårt att boka tid då jag inte har så mycket tid över för att göra sånt. Vill inte direkt gå tidigare från jobbet för att klippa mig, även om det säkert inte hade varit några problem. Så det gäller att hitta en frisör som kan klippa på helger för då kan jag boka en tid när jag inte har barnen. Eller om man hittar ett ställe som har drop-in tider. Jag gillar mitt långa hår men tycker inte det är så tjockt som förr så då ser det inte så bra ut tycker jag. Svårt att få volym i det också. Se har jag självfall som blivit mer den senaste tiden och klipper jag mig inte på längre ser det inte klokt ut. Eller det lockar sig ojämnt liksom. Och plattar jag det då för att det inte ska se konstigt ut så blir det väldigt platt och det ser inte heller bra ut. Vilket i-landsproblem. Men ja, jag har  tänkt på det länge nu så därför jag tar upp det. Vi får väl se.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar