fredag 24 mars 2017

Ett beslut är fattat....

Jag har nu efter lite funderande beslutat mig för att lämna denna blogg. Jag har testat lite fram och tillbaka under en tid, men inte varit helt säker på vad jag ville och hur jag skulle göra. Denna bloggen har jag skrivit i sedan början på 2013. Jag har delat med mig av mycket, dock inga bilder, men ändå av mycket som hänt i mitt liv. Jag testade en annan sida nu precis men jag gillade inte att allt syntes bara med ett klick på google typ, så jag får se var jag landar i det hela och vad jag kan tänkas vara nöjd med. Jag har tyckt det varit roligt att skriva om så bara det vanliga tråkiga vardagsrutinerna. Jag gillar att man kan gå tillbaka och titta på vad som hänt och läsa. Denna sidan kommer ju alltid att finnas kvar så jag kan enkelt logga in och läsa när jag känner för det. Jag kommer länka till den nya bloggen här när jag kommit igång lite. Jag känner för en nystart när det gäller bloggandet. Livet har ändrats så mycket sedan jag startade denna bloggen och jag vill börja på nytt. Hur det kommer bli vet jag inte, men jag hoppas det blir bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar