fredag 3 mars 2017

Fredag men feelingen saknas....

Saknar mina barn innan dom ens har åkt till sin pappa denna helgen. Dom är i skola och på dagis nu, men jag saknar dom. Saknar dom så mycket. Besvikelsen över en sak som dök upp gör sig påmind men det är en annan sak. Jag försöker att hålla fast vid mitt positiva tänkande som jag påbörjat, men det är inte lätt nu.


Helgen är här i alla fall, oavsett om jag känner för det eller ej. Pojkarna ska som sagt till sin pappa i helgen. Jag ska hem till mamma ikväll och äta middag. Känner inte för det just nu, vill mest vara hemma. Men jag tror att det kan vara bra ändå, sitta ensam gör inte saken bättre. Sen kan det vara bra att träffa mamma lite, bara hon och jag.


Funderar på att ta en tur till Österlen i helgen, men får se. Vädret verkar inte bli toppen så jag vet inte. Vi får väl se vad det blir. Nu ska jag jobba vidare.


Trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar