måndag 13 mars 2017

Tapaskväll och härligt väder....

Var några dagar sedan jag skrev här sist. Haft fullt upp kan man väl säga. Helgen som gått var mysig och fin. I fredags hade jag plan på at sluta lite tidigare eftersom jag inte hade något på schemat på jobb, så att jag kunde handla till lördagens tapaskväll. Men så blev det inte, tror jag kom ifrån jobbet ca 10 min tidigare, men men. Jag fick handlat, men det gick i en rasande fart. Fredagskvällen bestod av hamburgare och godismys med mina pojkar.


Lördagen bjöd på fint väder så vi begav oss till skogen och gick en härlig promenad. Efter det körde vi och handlade det lilla jag missade i all hast på fredagen, och vi handlade även lördagsgodis till pojkarna. Dom fick köra egna små vagnar och plocka sitt egna godis i små söta påsar. Efter det körde vi hem och förberedde inför kvällens gäster. Det blev mer mat än jag trodde men alla tyckte det var gott så det verkar som det blev lyckat. Det var mysigt att träffa hela familjen och vi pratade och barnen lekte.


Igår hade jag och pojkarna en hemmadag. Vi sorterade lego (läs jag haha), byggde med lego, lekte, pysslade, var ute på lekplatsen och lekte och kollade på film. Jag kände att vi behövde en sådan dag efter helgens festligheter, att bara ta det lugnt och inte ha något bestämt och inga tider att passa.


Ny vecka nu, full fart mot nästa helg ;) Trevlig måndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar