onsdag 14 december 2016

Nedräkning....

Nu räknar vi ner till ledigheten. Bara idag, torsdag och fredag kvar, sen är vi lediga i över en vecka. Det ska bli så skönt och mysigt. Vi ska baka och pyssla. Göra små ärenden och bara vara. Jag har tagit semester och föräldraledigt nästa vecka för att vi ska kunna njuta innan jul och för att jag ska få tid med barnen. Jag har ju dom mycket annars men då jobbar jag och pojkarna är på dagis och i skola så man ser ju bara varandra en stund på morgonen och sen en stund på kvällen. Men då är det ju en massa annat som ska göras också. Så det ska verkligen bli skönt med lite ledig tid med mina gossar!


Mamma kommer på besök idag. Ska prata lite om julen och så. Vi ska även beställa en julklapp till min ena bror. Hoppas den hinner komma innan jul. Vet att vi är lite sent ute. Men det ska nog gå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar