måndag 12 december 2016

Helgen som var....

Var några dagar sedan jag skrev. Jag kände att jag inte hade så mycket att skriva om så det fick bli ett litet uppehåll på några dagar.


Helgen som gick har bestått av julklappshandling och familjen. Jag var hemma hos min mamma i lördags tillsammans med mina syskon och gick igenom saker från vår mormor. Blev två lådor som jag fick med mig hem. Som alltid när vi ses har vi skoj och skrattar mycket. Jag fick även min bil fixad så nu behöver jag inte tänka på det.


Resten av helgen har det varit mys och ännu lite mer julshopping. Jag köpte även lite kläder till pojkarna för det behövdes. Gullen hade varit på kalas hos sin kompis i helgen och han hade haft så skoj. Han hade blivit ledsen när dom skulle hem för han ville stanna där hela dagen ;)


Idag är det dagen före Lucia. Ikväll blir det Luciafika på Nubbis skola. Hans klass bjuder på glögg, lussekatter, pepparkakor och kaffe och saft. Ska bli mysigt och skoj :)


Imorgon väntar Luciatåg på Gullens avdelning. Jag har köpt en pepparkaksdräkt till honom som han ska ha på sig. Han tyckte den var fin och provade den direkt igår när jag visade honom den.


Nej, nu ska jag fortsätta här. Trevlig måndag och ny vecka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar