fredag 2 december 2016

Fredag och mys....

Idag är det fredag, det innebär mys. Barnen, speciell min lilla Gullen ser fram emot denna dagen varje vecka extra mycket. Han kan till och med på måndag morgon fråga om det är fredag för han vill ha fredagsmys :) Men nu är det då äntligen fredag och det ska mysas ordentligt med mat och godis. Jag tycker att vi har fått till en ganska mysig stämning hemma hos oss nu när granen är uppe och ljusstakarna står i fönstret. Och så tänder vi ju en massa ljus varje kväll nästan så det blir en väldigt mysig känsla :)


Imorgon blir det lugnt. Ska försöka oss på lite julpyssel. Kanske någon dekoration till granen. Annars inget speciellt inbokat. På söndag ska jag och barnen in till min mormor tillsammans med min mamma. Det var längesedan hon träffade pojkarna så det ska bli skoj.


Nu ska jag fortsätta här. Trevlig fredag och helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar