onsdag 7 december 2016

Julhandel....

Igår kom mamma hem till mig och barnen en vända efter att vi kommit hem. Vi pratade lite och fikade och busade med barnen. Vi gick även igenom vad vi kan köpa i julklapp till alla. Mamma har samlat vad alla önskar sig så vi gick igenom vad som fanns kvar att köpa. Något ska mamma och jag dela på då det kostar lite mer, så då är det bra att vara två och dela så kan man ge det gemensamt. Så jag ska se vad jag kan hitta i helgen.


Barnen har önskat sig en del så jag ska se vad jag kan hitta åt dom. Dom ser fram emot julen nu och pratar en del om det. Tomten är det lite delade meningar om, om han ska komma eller inte. Vissa dagar vill dom att tomten ska komma, andra inte ;)


Nej, dags att jobba vidare. Trevlig onsdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar