tisdag 6 december 2016

Närmar sig jul....

Snart är det jul. Veckorna går alltid fort men just nu tycker jag det går lite extra fort. Jag ska ut i helgen är det tänkt och försöka hitta lite julklappar. Men det är ju även lite annat som ska fixas. Jag tänkte julpynta lite mer, ska städa lite också. Jag tänkte även hinna baka lite lussekatter eller pepparkakor när vi är lediga veckan innan jul.


Till helgen ska vi även hem till mamma och gå igenom lite saker som mamma fått av mormor när hon flyttade ifrån sin lägenhet. Så det kommer att gå tid till det på lördag. Ska försöka ge mig ut redan på fredag efter jobbet och fixa lite julklappar, sen får jag se hur mycket jag hinner då. Hinner jag inte allt så ska jag försöka ge mig ut någon gång under resterande tid av helgen och se om jag kan hitta det sista. Men vi får se. Min bil ska bli fixad till helgen så jag ska låna mammas bil till detta. Just denna helgen behöver jag bil då det är den sista helgen innan jul som jag inte har barnen och då kan det behövas fixas lite.


Idag kommer min mamma hem till oss. Vi ska gå igenom lite julklappar och se vad som ska köpas. Annars händer det inget mer idag.


Jag var på återbesök hos läkaren igår med Gullen. Vi ska fortsätta som vi gör med att träna bort blöjan och få bort den helt. Sen ska vi även fortsätta med Movicol så länge det behövs.


Nej, nu ska jag fortsätta här. Trevlig tisdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar