torsdag 7 april 2016

Snart helg.

Ska bli skönt med helg. Jag och barnen har inget planerat än. Hade velat hitta på något med pojkarna men jag vet inte vad. Ska fråga dom vad dom skulle vilja göra så får jag se vad jag får för svar :)




Jag är ju förkyld, igen. Tar aldrig slut. Hinner precis bli frisk från en och så åker man på nästa direkt. Så trist. Vet dock inte heller om det kan vara lite pollen. Har hört att pollensäsongen skulle dra igång tidigt i år och att det skulle vara mer aggressivt än andra år. Men jag tycker nog mer att det jag har stämmer bättre in på en vanlig förkylning. Hoppas det kan avta snart bara.




I tisdags ska alla paper till Nubbis ansökan ha blivit inlämnade till resurscentrum. Så nu är det bara till att vänta på besked och beslut. Spännande.


Nej, dags för lunch snart här. Hörs när vi hörs helt enkelt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar