fredag 12 februari 2016

Helg.

Nu väntar helg med mina små pojkar. Det kommer bli fredagsmys ikväll med de obligatoriska kinderäggen ;) Sen hoppas vi på lite fint väder i helgen så att vi kan vara ute någon vända också.


Började rensa i garderoben igår och sorterade ut kläder som varit pojkarnas. Massor som var för smått som bara låg och tog plats. Måste köpa sopsäckar idag så att jag kan lägga ner allt där. En del kläder var det hål i som bara ska slängas. Resten vet jag inte om jag ska sälja eller skänka bort.


Mitt i rensandet så dök det upp en pyjamas med Spiderman på till Gullens stora lycka :) Det har varit Nubbis innan men han har knappt använt den. Så nu är det lovat av mig att den ska tvättats direkt vi kommer hem idag och torkas så att Gullen kan ha den i natt ;) Den är ju tvättad sedan innan man den behöver fräschas till lite efter att ha legat så länge i garderoben. Gullen har ju önskat en Spiderman pyjamas länge men jag har inte hittat någon med just Spiderman på, och jag hade helt glömt att vi hade denna sedan innan. Ibland ska man ha tur.


Trevlig fredag och helg!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar