torsdag 11 februari 2016

Decubal- en räddare i nöden!

Jag köpte i helgen som gick Decubal handkräm. Jag har alltid torra händer, året runt men extremt är det på vintern. Jag har testat många olika krämer och antingen är dom för feta eller så hjälper dom inte. Feta krämer är väl ok om man har dessa under natten, men det är inte så optimalt under dagen när man jobbar osv. Ja, man använder ju händerna hela tiden nästan.
Så i helgen så testade jag Decubal efter att ha läst en blogg som rekommenderade denna. Och jag kan bara hålla med. Vilken skillnad på mina händer. Jag använder den inte mer än jag använt andra krämer, men händerna har blivit så mycket bättre. Och den är inte alls fet utan går in i huden fort.
Verkligen toppen alltså. Så det är mitt tips, köp den om ni har torra händer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar