onsdag 10 februari 2016

Funderingar på ny blogg.

Japp. Så är det. Jag har funderingar på att starta en ny blogg. Fast jag är lite kluven. Jag har ju skrivit i denna bloggen nu i snart tre år. Det är en lång tid. Fast det har också hänt mycket under dessa snart tre år som gått. Saker som jag såklart vill minnas, men även annat som tillhör det förflutna som är mindre skoj. Jag hade ju en annan blogg förr som jag skrev i samtidigt som denna men valde senare att fortsätta i denna. Den kommer jag inte ta upp igen. Men ja, jag känner för att förnya. Men samtidigt är det denna bloggen som följt med sedan starten. Jag skulle dock vilja göra en egen header med någon bild, så att bloggen blir lite mer personlig. Men vi får se. Jag får väl fundera lite till.
Denna bloggen har ju t.ex. allt med Nubbis utredning skrivits i och alla mina funderingar och tankar kring det. Även tiden innan. Men samtidigt så kommer jag ju alltid att kunna logga in på denna bloggen och läsa om jag skulle vilja det, det som står här försvinner ju inte bara för att jag startar en ny blogg. Som sagt, jag får se hur jag gör. Onsdagsfunderingar :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar