onsdag 13 maj 2015

Dagarna som gått....

Igår hände det inte så fasligt mycket. Det var jobb och dagis. Jag lyckades komma över Långben filmen igår och det blev ett väldigt lyckat köp :) Vi har haft den innan men efter en liten "olycka" med den filmen så har vi inte kunnat se den. Men igår fick jag syn på den i affären och slog till ;) Visade den för barnen när jag hämtat dom och dom blev såååå glada :) Så den tittade dom på såklart igår, när jag fixade med maten :)

Idag är det onsdag och sista dagen innan lite ledigt. Barnen ska vara lediga torsdag till söndag och deras helg spenderar dom hos sin pappa. Jag ska jobba. Men det blir lite ledigt imorgon i alla fall med mina pojkar innan dom åker till sin pappa.

Nej, nu blir det frukost här.

Trevlig onsdag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar