tisdag 26 maj 2015

Besök hos tandhygienisten.

Idag ska jag med Nubbi till tandhygienisten. Han har en lös tand och vi ska kolla det. Han hade en tid lite längre fram som jag bokat sen innan men nu när jag upptäckte att han har en lös tand ville jag kolla upp det och ringde och fick en tidigare tid. Vi får se hur det går. Sist gick det helt ok. Han var duktig och han gapade faktiskt fast att han inte var alltför förtjust i att vara där och sitta i tandläkarstolen osv. Men han är en duktig kille så det ska nog gå fint!


Så jag jobbar nu till strax efter lunch och sen är det dags att köra och hämta Nubbi och sen vidare till folktandvården. Inte lönt att köra tillbaka till jobbet sen igen då det nog kommer ta en stund hos tandhygienisten. Blir en kort dag idag.


Min mamma kom igår och hälsade på. Hon hade med sig en ny mikrovågsugn. Den jag hade innan gick sönder så jag behövde en ny. Sen stannade hon en stund. Hon och Gullen läste bok :) Och så busade hon med Nubbi :) Trevligt med sällskap!


Nej, nu ska jag jobba igen, frukosten är slut!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar