torsdag 23 februari 2017

Jobb, jobb, jobb, och vardagsliv....

Denna veckan har det varit intensivt på jobbet. Uppgifter har avlöst varandra och det har inte funnits någon dötid alls. När jag slutat för dagen har det känts som att jag började för en stund sedan bara. Så dagarna har verkligen gått fort. Barnen är på dagis och fritids denna vecka trots at det är sportlov. Jag har ingen möjlighet att vara hemma då det blev en del VAB den senaste månaden. Känns hemskt att säga det, men så är det. Jag har inte två inkomster i mitt hushåll. Ska försöka ta igen lite sen längre fram. Påsklovet är inte så långt bort och då tänkte jag se om jag kan ta ledigt något med barnen.


Helgen är snart här och jag har inte planerat något. Kanske tar en tur ut med mamma och pojkarna. Mamma skulle handla något och frågade om vi ville följa med, så vi får se.


Just nu går det vattenkoppor på dagis och mina pojkar har inte haft det, så vi får väl se om dom får det denna gången. Det gick för något år sedan men då slapp dom undan det.


Ska i alla fall överraska pojkarna med nya filmer till helgen tänkte jag :) Hitta Doris var ett önskemål sedan tidigare men när jag frågade dom igår om den filmen igår så fick jag ett nej, så vi får väl se vad det blir. Lejonkungen har även varit ett önskemål. Köpte ju Toy Story för ett tag sedan och den blev verkligen omtyckt, kanske ska satsa på uppföljarna till den.


Nej, dags att jobba igen.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar