onsdag 5 november 2014

Vad händer?!

Jag går till jobbet varje dag och känner en tillfredställelse av att göra det. Jag går till jobbet och känner verkligen att jag gör någon nytta och att jag åstadkommer något, att jag gör en skillnad! Det får mig att må bra. Jag älskar verkligen mitt jobb, det gör jag verkligen. Det finns vissa saker som kunde varit bättre men de positiva delarna överväger de negativa delarna. Jag har en bra chef (garanterat den bästa jag någonsin haft), jag har fina arbetskollegor som jag trivs med kanon, jag trivs med mina arbetsuppgifter som ger mig en stimulans, vilket jag ser som positivt. Allt är ju bara så bra! Allt är toppen här och jag borde vara nöjd med det. Och det är jag också. Men så händer något som inte får hända, eller får, det får det väl, men det borde inte hända. Varför kan saker och ting inte bara få flyta på?! När man trivs i något så ska det alltid uppstå något som "ställer till det". Blir så trött!

Men, jag hoppas att detta löser sig snart! Det gör det säkert, jag oroar mig säkert i onödan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar