onsdag 19 november 2014

Glädjande onsdag!!

Ja, nu är det ju mörkt både när man kör till jobbet och när man kör hem. Sjukt att det gått så fort. Idag är det då onsdag, jag jobbar min långa vecka. Jobbar även över alla dagar denna veckan.


Igår blev kvällen riktigt bra :) Och idag blir det ännu bättre :) Ska berätta mer sen efter i eftermiddag när allt är klart! Men jag är så glad :) :)


På fredag är det dags att hämta gossarna igen, ska bli mysigt!! I helgen ska min bror fixa lite på min bil så vi ska eventuellt låna hans bil. Vinterdäcken ska läggas på och han ska även fixa lite annat på den! Måste ju vara redo för vintern, när du nu än kommer!


Idag sitter jag i receptionen/kassan. Ska strax gå ner där och öppna. Eftersom jag börjar tidigare denna veckan så går jag alltid upp på rummet innan, det vill säga de dagar man sitter nere i receptionen/kassan. Men det finns alltid något att pyssla med här uppe innan så.


Ja, vad händer annars?! Inte mycket. Just nu ligger mycket tankar och fokus på i eftermiddag :)
Det kommer bli riktigt bra detta!! Men mer om det senare, men det är svårt att inte berätta ;)


Trevlig onsdag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar