torsdag 5 december 2013

Första jobbeveckan!

Ja då är det fredag imorgon och min första vecka i arbetslivet är till enda!  Jag har kommit in bra i jobbet och jag trivs väldigt bra!

Imorgon är det fredag och äntligen får jag träffa mina små gossar igen! Som jag saknat dom och längtat efter dom! Tur jag har jobbat så jag haft lite annat att tänka på men gud vad jag har saknat dom! Nu väntar en helg med mys och sen inleder vi nästa vecka med nya rutiner för oss vad gäller lämning och hämtning på dagis, och jobb! Var och storhandlade idag efter jobb så vi slipper fixa med det sen i nästa vecka.

Bilen är kaputt på riktigt nu. Igår morse var den helt död och ville inte starta alls. Så jag fick dra på mig gummistövlar och traska till bussen i regnet. Mindre kul kan jag säga så nu har sökandet efter en ny bil startat på allvar! Som tur är så har jag fått låna min käras bil så jag har en fungerande bil nu när jag ska ha barnen! Tack till dig mitt hjärta!

Och här stormar det igen. Måtte det gå över snart. En stor plåtbit från taket blåste bort när jag lastade matkassarna ur bilen innan ikväll. Höll själv på att blåsa bort bokstavligt talat! Usch!

Nu ska jag snart krypa i säng. Ny jobbedag imorgon, sen är det helg med mina små gossar ♥ ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar