tisdag 24 december 2013

God Jul ♥

Klockan har slagit midnatt och det är nu Julafton! Barnen ska fira med sin pappa och jag kommer sakna dom galet mycket :-( Men såklart kommer dom få en fin julafton ändå och nästa år är det min tur att ha dom på Julafton. Jag får iaf ha dom till lunchtid imorgon innan dom åker. Sen ska jag fira jul med barnen och min familj på annandagen. Så det blir mysigt! Känns bara väldigt konstigt och fel med att inte få fira varje julafton med sina barn :-( Jag har svårt för att vänja mig vid detta sätt.

Nu ska jag iaf sova. Barnen sover sedan länge. Jag är så trött nuförtiden. Antar att det är årstiden. Längtar redan till vår och sommar;-) iaf nu när man ligger i sängen och hör regnet smattra mot fönstret :/. Fast man borde inte bli förvånad, det är inte ofta det är vitt till jul längre. Vad jag kan minnas iaf!

Nä, godnatt var det ja! 
God Jul ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar