söndag 27 oktober 2013

Söndag och helgen är slut!

Inte klokt vad helgen går fort! Det var ju fredag nyss?! Helgen har bestått av kalas som var trevligt. Sen har jag varit och putsat fönster i gamla lägenheten. Sjukt tråkigt är det och tid tar det också! Putsade fönster i vardagsrummet, balkongen och köket. Tänkte när jag åkte dit att det inte skulle ta så lång tid men det brukar alltid ta längre tid än man tror. Mycket riktigt! Var väl egentligen inte så farligt men det blev ändå några timmar :/.
Men nu är det gjort och lägenheten är klar för besiktning!

Imorgon är det dags för dagis för Nubbi igen. Skulle vara lite mindre barn där denna veckan då det är höstlov (tror jag?!).Vi vill att han ska gå trots att det är lov och jag är hemma med lillebror, eftersom han precis blivit klar med inskolningen. Vill att han ska komma in i det innan han är ledig.

Nu ska jag njuta av kvällen och drömma mig bort ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar