tisdag 8 oktober 2013

Nya hemmet!

Ja, då är man flyttad! Sitter just nu i soffan och njuter av lugnet! Barnen kom hit ikväll och sover nu gott i sina sängar! Jag har varit ensam nu sen flytten i lördags. Haft fullt upp med att skura och packa upp! Jag har prioriterat köket och barnens rum. Köket för att det används hela tiden och är tråkigast att packa upp, och barnens rum ville jag ha hyfsat klara tills dom kom hem! Köket är klart (fattas gardin bara). Barnens rum är så gott som klara dom också. Ska bara upp lite tavlor och så.

Hann en sväng till Ikea idag också. Behövde lite smått till bland annat köket! På vägen hem handlade jag hem lite mat så vi har hemma nu några dagar. Barnen ska vara hos mig nu i över en vecka! Ska bli så mysigt! Ska försöka få ordning på det sista här hemma också.

Imorgon väntar habilitering hela förmiddagen, och nästa vecka väntar inskolning på nya dagiset!

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar