söndag 10 januari 2016

Vardagen börjar.

Imorgon är allt som vanligt igen. Barnen ska tillbaka till sitt vanliga dagis och jag ska jobba. Har ju i och för sig jobbat förra veckan och i mellandagarna. Och barnen har varit på dagis fast på ett tillfälligt dagis. Men imorgon är det åter tillbaka till det vanliga. Både skönt och lite trist att ledigheter är slut.

Jag måste boka tid till min optiker. Ska ringa dit imorgon. Har ständigt ont i huvudet nu. Blir bättre om jag har mina läsglasögon på när jag jobbar, men nu har jag ont i huvudet annars också. Idag tog jag huvudvärkstablett för huvudvärken men nu är den tillbaka igen. Och det är snart två år sedan som jag kollade min syn och fick mina nuvarande läsglasögon. Så det är på tiden att jag kollar synen igen. 

Nej, nu blir det till att försöka sova. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar