tisdag 5 januari 2016

Snö

Blev visst lite många usch i mitt förra inlägg såg jag nu. Det var för att jag missat att ta bort ett ord och inte kollat igenom det så noga innan jag publicerade det. Det var inget illa menat att det var många barn, jag bara tyckte det var så stökigt igår morse. Jaja.


Idag vaknade vi till snö. Fyyy alltså. Jag gillar inte snö och hade gärna sett att våren kom redan i januari :) Kallt är det också. Och om man kollar SMHI:s sida så ska kylan hålla i sig ett tag nu :/
Idag slutar jag lite tidigare. Sen väntar läkarbesök innan jag ska hämta barnen på dagis. Hämtningen igår gick sådär. Nubbi var så arg och det tog ett tag innan vi kom ut i bilen kan jag säga. Men imorgon är vi lediga. Sen är det bara torsdag kvar och sen ska pojkarna vara lediga från dagis på fredag då dom ska till sin pappa då han har tagit ut föräldraledighet varannan fredag.
På torsdag är det även dags för 5-års kontroll för Nubbi. Ska bli spännande och se hur det går. Tycker hans byxor börjar bli för små och det var inte så längesedan som vi gick upp en storlek i kläderna till honom. Ska bli kul och se hur mycket han växt sedan vi var där senast.


Nej, nu är det lunch! Trevlig tisdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar