fredag 13 september 2013

En månad sen jag skrev sist....

Ja imorgon är det exakt en månad sen mitt förra inlägg här på bloggen. Det har varit fullt upp och varken tid eller ork har funnits till att skriva här. Det är fortfarande fullt upp och veckorna är bokade nästan jämt. Så kommer det vara en bra bit in i oktober månad också innan det börjar lugna ner sig.
När det lugnat ner sig kommer jag skriva mer här, om tiden som varit och vad den närmsta framtiden har att ge! Jag ser att läsarantalet är noll här just nu vilket inte är det minsta konstigt eftersom jag inte skriver och har till och med skrivit att jag skriver mer längre fram så. Just nu känns allt så packat, både med tiden och allt annat! Men det ger sig med tiden såklart!

Jag vet inte vad mer jag ska skriva här just nu. Känns som att jag vill ta allt som varit i ett och samma inlägg. Så det får nog vänta ett tag till. Jag har fortfarande inte bestämt mig för om jag ska låsa bloggen sen eftersom jag vill "ha lite koll" på vem/vilka som läser det jag skriver. Låter kanske skumt men det är så jag känner.

Det har hänt en del den senaste tiden. En del saker som varit ganska jobbiga. Något mer jobbigt än det andra. Något större och något mindre. En av sakerna har tagit lite extra hårt och jag vet inte om jag någonsin kommer att komma över det, eller det vet jag att jag inte kommer göra! Jag kommer dock aldrig att skriva om det här då det är något jag håller hårt i mitt hjärta!

Hela den senaste perioden i mitt liv överlag har varit påfrestande. Jag tror inte det lägger sig helt förrän hela processen är över. Men tids nog så, då kommer allt falla på plats och vi kommer hitta nya rutiner och få en "ny" vardag. Vi ska bara komma in i det också!

Jag ser ljust på framtiden! Tillsammans med mina barn är jag världens lyckligaste och hade det inte varit för dom hade jag nog "gett upp" för längesen! Dom får mig att le när allt annat känns tungt, dom får mig att glömma allt annat med sina små gester och sin kärlek! Jag är så otroligt tacksam för mina små gosetroll <3 <3

Nej, nu ska jag ta en dusch och sen sova!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar