måndag 8 juni 2015

Fullbokad helg!

Såg nu att jag inte skrivit sedan i onsdags förra veckan. Var helt säker på att jag gjort det, men tydligen inte. Det har ju hänt en del sedan sist.

I torsdags blev jag påbackad på Lidls parkering. Min bil fick såklart de största skadorna, men ändå inte så farligt. Har man varit med om det jag har varit med om så var detta inte något. Men tanten som backade på mig blev mindre glad och blev ganska upprörd. Jaja, det är i alla fall anmält till försäkringsbolaget.

Fredagen började med möte på habiliteringen. Lite uppföljning och smått planerande inför hösten. Det gick bra och vi verkar vara på rätt håll!
Efter jobbet blev det pizzakväll med barnen och mormor :) Det blev mysigt. Till efterrätt blev det glass!

Lördag förmiddag kom Nubbis avlösare och spenderade förmiddagen med oss. Första gångerna får det vara lite flexibelt vad gäller uppdelningen om hur/var vi är och vad vi gör. Men det gick galant. På eftermiddagen blev det tårtbak som Gullen pratat om hela veckan. Det blev dock jag som stod ensam och gjorde tårtan ;) och alla andra åt av tårtan förutom han som tjatat hela veckan på mig om att göra tårta ;) Men det var skoj ändå! På eftermiddagen kom min syster och min ena bror och åt tårta och drack kaffe med oss.

Söndag förmiddag kom min andra bror och hans sambo och åt tårta och drack kaffe :) Och på eftermiddagen kom mormor :) Fullt hus hela helgen. Det är inte ofta vi har så mycket besök på en och samma helg, men när det väl händer är det skoj!

Vi har även hunnit med att vara ute lite också såklart! Och även haft lördagsmys :)

Måndag idag igen då. Trist. Men men. Ska hämta kaffe nu sen jobba på.

Trevlig måndag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar