söndag 1 februari 2015

Mysig helg med mina gossar!

Vilken lugn och mysig helg vi haft. Nubbi har tyvärr blivit rejält förkyld och fått hosta :( Igår kväll kom febern som gav sig under natten och idag har han varit feberfri och pigg. Men istället har nässelutslagen kommit. Dom kommer alltid efter att han haft feber :( Denna gången är det på både rygg och mage och även i ansiktet :( Har gett både allergimedicin och smort med krämen vi fick utskrivet. Hoppas det ger med sig snart!!

Annars har helgen varit lugn. Vi var en vända hos min mamma igår och fikade lite. Hann även med att träffa min bror med sambo en kort stund och även min andra bror, som alla var där.

Idag gjorde jag lasagne till middag. Blev helt ok. Var längesen jag gjorde det.

Nej, nu blir det snart nattning av pojkarna. Imorgon tar en ny vecka vid med dagis och jobb.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar