fredag 20 februari 2015

Fredag!!

Wee.....så var det då helg igen. Helgen blir lugn. Barnen ska som sagt vara hos sin pappa i helgen och jag ska passa på att fixa lite. Ska fixa fler PECS-bilder till Nubbi. Ska ta en storstädning också. Blir väl lite handling och så. Helgen ska även spenderas till viss del med min fina M. Vi ska ta oss upp till Helsingborg på lördagen och kolla in Väla (fasar till viss del för det) hehe. Jag är ingen shoppingtjej direkt och sådana ställen som Väla, Emporia mfl är inte mina favoritställen ;) Men det blir nog trevligt. Blir nog en liten tur inne i Helsingborg också. Bloggen fungerar inte igen. Eller det fungerar i alla fall inte att skriva så man kan dela in texten i stycken. Så det får bli lite tråkigt nu. All text hoptryckt :/ I helgen ska jag även införskaffa lite saker till barnen. Något nytt memoryspel och kläder skulle också behövas. Får se vad jag kan hitta i Helsingborg. Nej, nu ska jag jobba. Trevlig helg om jag inte skriver mer sen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar