onsdag 2 januari 2013

Ny Blogg?!

Gud, ska jag verkligen göra ett försök?! 
Jag läser en massa olika bloggar och tycker det är skoj att följa dessa. Jag har länge funderat över att ha en egen blogg, och även startat blogg men lagt ner lika fort som jag börjat, ev den anledningen att jag varit osäker på om jag vill "blotta" mig själv och min familj på det viset?! Klart jag kan ju hålla en blogg utan att skriva allt, och jag behöver inte lägga ut en massa bilder och så, inte på mina barn iallafall. Men frågan är då om folk kommer läsa den? Inte bara bilderna som är intressanta, utan innehållet, men bilder förhöjer säkert kan jag tänka mig! Jaja, jag får väl se hur det blir då. Jag tänker också, vem vill läsa om mig och mitt liv?! :/ men det kanske skulle kunna bli av samma anledning som jag läser andras bloggar, varför inte liksom?! Ja, som sagt, vi får väl se om det blir något. Om inte annat så kan det ju vara för min egen del, att ha som en dagbok, men ändå inte för den är ju till för att andra också ska kunna läsa. Den som lever får se helt enkelt :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar