söndag 6 januari 2013

Lugn söndag och spontanbesök!


Idag har det varit en ganska tråkig dag. Inte hänt så mycket och det har regnat här så vi har inte brytt oss om att gå ut. Johan var iväg och handlade present till mig, eftersom jag fyller år imorgon ju :) Japp, jag blir då hela 28 år!!!!
Inte klokt alltså. Tiden går så fort. Sen Viggo kom gick den ännu fortare och när sen Vincent föddes gick tiden snäppet fortare än innan. Helt sanslöst alltså. I slutet av detta året blir min Viggo 3 år!! Vad hände med de tre åren?!  Ja, jag vet att året precis har börjat, men om det går så fort som 2012 gjorde, och kanske ännu fortare, så lär det snart vara dags! Och till sommaren blir Vincent 1 år. Det går alldeles för fort och jag kan nästan få lite ångest över att tiden springer förbi mig som den gör. Men det är väl så det är. Finns inte så mycket man kan göra åt det, mer än att ta vara på tiden så gott det går och utnyttja den till fullo!! 
På eftermiddagen fick vi ett ryck och sambon skickade sms till sin syster och frågade om dom kände för lite besök ;) och det gjorde dom tydligen för någon timme senare satt vi i bilen på väg hem till dom. Dom bjöd på god gratäng och sen jordgubbspaj/rabarberpaj till efterrätt :) Barnen lekte lite och några timmar senare styrde vi bilen hemåt igen. 
Nu sover båda gossarna gott och sambon sitter i köket och slår in presenter till mig ;) Jag har inte önskat mig något så det ska bli lite spännande att se vad han hittat på :)
Förutom att det är min födelsedag imorgon, väntar en tur till Helsingborg. Inte var dag man är där, men vi har väntat länge på det som kommer ske där uppe, och även om jag är ganska säker på att det inte kommer ge oss några nya svar, så finns ändå hoppet om att det ska vara så! Men det får bli till imorgon att berätta!
Nu ska jag snart ta mig en dusch och sen sova! Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar