måndag 7 december 2015

Tiden går fort.

Trodde jag skrev här i fredags men det gjorde jag tydligen inte. Har inte hänt så mycket sen sist.
Helgen som gick var mysig. Vi var på julmarknad på lördagen, jag och barnen med min syster. Det var fint men det blåste halvt storm och det var så mycket folk. Så det blev ingen jättelång vistelse där. Söndagen åkte vi till en mölla där det var julmarknad, jag, barnen och min mamma. Men det var så litet och det blåste även då storm. Barnen kunde knappt stå upp. Så efter en kort sväng så åkte vi hem igen. Annars har vi myst och haft det lugnt och skönt.


Måndag igen och det är så mycket på jobbet nu. Men så är det. Hoppas bara att vi får tag i en ny kollega snart. Och till slutet av januari kommer en kollega tillbaka från sin föräldraledighet, så då är vi i alla fall tre stycken.


Nej, fortsätta jobba igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar