torsdag 17 december 2015

Glest med inlägg här.

Nu skrives det inte så mycket här. Men det är för att jag känner att jag inte har så mycket att skriva om just nu. Bättre att låta det gå några dagar så kanske man har mer att skriva om.
Denna veckan har varit seg. Just nu sover jag dåligt och är trött. Men nästa vecka ska jag vara ledig, jag och barnen. Tog ledigt måndag och tisdag också så vi får en hel vecka. Jag har en väldigt snäll chef måste jag säga! Ja, barnen ska ju till sin pappa över jul men vi får i alla fall några dagar extra ledigt!


I tisdags var det överlämningssamtal med Gullen på dagis. Vi har inte haft det sen han skolades över efter sommaren men vi ville ändå höra hur det går för honom såklart! Han är en snäll pojke, men väldigt bestämd. Det är han hemma också så det känner vi väl till :) Men annars verkar han trivas på dagis och har kompisar att leka med. Det är skönt att höra!


Annars händer det inte så mycket. Jul nästa vecka. Jag har fortfarande inte fått ihop alla julklappar och vet faktiskt inte riktigt när jag ska få tid till det :/ Men det löser sig nog!
I helgen tänkte vi åka ut och fixa gran. Det ska bli mysigt :) Det får bli en liten gran, om vi kan hitta en liten vill säga. Men det får vi hoppas.


Nej, nu ska jag hämta kaffe och svälja ner min tablett mot magkatarr.


Trevlig torsdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar