torsdag 10 december 2015

Sömnlös och trött.

Usch vad jag sover dåligt nu. Har under en tid nu sovit riktigt dåligt och hackigt om nätterna. Somnar ibland med barnen när jag nattar dom, sen vaknar jag vid halv tolv och ska upp och fixa lite. Sen kommer jag ju så klart inte till ro igen. När jag väl gör det sen så sover jag dåligt, vaknar flera gånger osv. Känner mig trött, så trött. Vet inte riktigt varför det är så. Det känns som att det syns att jag är trött också. Igår tyckte iofs chefen att jag såg pigg ut, och det är ju alltid något. Och idag tyckte hon att jag såg ut som en prinsessa :) haha. Hon är rolig hon. Det var ju snällt av henne, men jag känner mig verkligen inte som en prinsessa. Sen har vi mycket på jobbet nu också då vi bara är halva styrkan. I alla fall fram till slutet av januari. Vi har haft ute annonser men när vi väl hittar någon som verkar bra tackar dom ja till annat, tyvärr. Så nu läggs det på is tills efter nyår då det för tredje gången går ut en annons. Jag försöker att inte tänka på det så mycket. Jag tänker inte varje dag jag kommer till jobbet att det är anträngt, utan jag tänker på arbetsdagen som jag alltid gjort innan, det vanliga som ska göras, dagens "extrauppdrag" och att det ska gå bra.


Nej, nu ska jag ta tag i arbetet här! Trevlig torsdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar