tisdag 21 oktober 2014

Jobbar långa veckor.

Japp, denna veckan är det långa dagar på jobbet. Gör inte så mycket. Har inte barnen så har inget som väntar på mig. Känns tråkigt att komma hem till en tom lägenhet :( Då kan jag hellre sitta här och jobba! Helgen som gick bestod av flytt. Ja, jag flyttade då inte utan jag hjälpte min mamma med flytt av saker. Min mamma och mina syskon var samlade. Det var riktigt mysigt :) Vi stannade hela dagen och sen åt vi middag tillsammans innan vi alla körde hem till vårt eget! Söndagen blev det äntligen tipsrunda med mamma :) Jag gillar det och vi har det så mysigt och trevligt! Det regnade lite under hela rundan men inte så mycket som det gjorde resten av dagen! Vi hann precis in i bilen innan himlen öppnade sig och sen fortsatte det ösregna hela dagen. Efter tipsrundan blev det fika hos mamma innan jag körde hem. Jag tog tag i städningen under eftermiddagen. Sen blev det iväg och hämta hem mina vinterdäck som jag vill ha hemma nu då man aldrig vet när det blir kallt och vädret vänder helt. Min tur med bilen fortsatte sen och jag hade en helt fantastisk kväll <3 <3 Ibland händer det saker som man inte är beredd på. Man möter någon som blir lite extra speciell för en själv! Avslöjar mer om det senare...... :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar