söndag 28 september 2014

Morgonmys i soffan!

Söndag idag och vi gör inte många knop här hemma......än! Natten var halvtaskig. Jag somnade sent och sen vaknade Nubbi och var på dåligt humör (om man nu kan vara det mitt i natten). Sen skulle dom tvungen trängas båda i min säng. Jaja, det gick bra ändå. Trångt var det men ganska mysigt ändå :)

Igår var vi i Malmö hos min syster. Skulle titta på hennes katt som brukar vara ganska tuff, men efter fem minuter med mina barn, som klappade fint men skrek av gläjde när dom såg honom tog han till flykten och gömde sig under sängen ;) och där stannade han tills vi åkte hem. Stackare katt ;)

Innan vi åkte hem rastade barnen av sig lite på lekplatsen och gården utanför.
Hemma sen blev det lördagsmys resten av kvällen :)

Idag får vi se vad som händer. Grått och trist väder, men än inget regn. Hoppas det håller sig borta!

Trevlig söndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar