tisdag 16 september 2014

Bloggar från jobbet!

Ja jag testar att blogga från jobbet igen. Gick ju inte att göra styckeindelningar förr när jag bloggade från jobbet, och det verkar inte som att det blivit mycket bättre på den fronten :/ Jaja, det gör inte så mycket. Jag bloggar ju ändå mest från mobilen och sällan här. Dagen började med möte med Nubbis förskolechef angående reusrs och MII som vi ska starta upp nu. Han var positivt inställd till detta och ville gärna boka in habiliteringen att komma ut till förskolan och informera personalen om MII! Riktigt skoj tycker jag! Är återigen så glad över att vi har barnen på en så bra och engagerad förskola!! Nu är jag på jobbet igen, varit här ett tag. Precis haft lunch och sitter och funderar över vad jag ska göra härnäst. Slutar kl.15.00 nu när jag har barnen så då ska jag hem och hämta mina hjärtan <3 <3 Ja nej, det händer inte så mycket mer just nu! Tar dagarna som dom kommer. Njuter av tiden med mina barn och har det bra! Det räcker mer än väl! Nej, nu får jag fortsätta jobba här!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar