onsdag 5 februari 2014

Dålig uppdatering!

Ja förlåt! Jag har helt glömt bort att skriva. Men det går i ett. Nubbi gör fina framsteg i kursen PECS. Vi har till och med avbokat några tider eftersom det går så bra och han kommit så långt fram:-) jag är sjukt stolt över min lilla gosse ♥

Just nu är det väl inte så roligt här. Lille Gullen är sjuk. Jag hann jobba 1, 5 timme i måndags innan dom ringde från dagis och sa att Gullen hade feber. Bara till att åka hem igen. Febern har gått upp och ner sedan dess. I eftermiddags hade han feber igen så det blir till att stanna hemma imorgon också. Troligtvis blir det vabb på fredag också. Vårdcentralen sa att detta var vanligt, att febern gick upp och ner. Så länge allmäntillståndet är bra kan man avvakta tydligen.

Ja, på lördag blir det 30-års fest. Ska bli kul. Har världens bästa sällskap med mig dit ♥ Och till sommaren vankas det bröllop:-) ja, vi ska gå på bröllop, inget annat;-) ska bli kul iaf! Min man ska vara bestman också så det blir säkert toppen! Gissar på att han och jag inte kommer vara tillsammans så mycket den dagen;-) men sen vet man ju aldrig hur pass "hårt" brudparet håller på "reglerna' så det återstår att se vad och hur det blir! 

Annars händer inget speciellt. Ska på internat med jobb nästa vecka. Uppe vid Höör med en natts övernattning. Ska bli kul:-)

Nej, nu ska jag försöka få lite sömn. Blivit lite av den varan de senare nätterna då Gullen hostar massor trots hostmedicin.  Han är även rejält förkyld.
Nubbi är också förkyld och hostar också emellanåt men inte lika mycket som Gullen. Hoppas Nubbi inte blir sämre nu och att Gullen blir frisk snart ♥ ♥

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar