fredag 3 januari 2014

Många tankar!

Just nu är det lite mycket som händer. Jag vill bara att tiden ska gå fort nu så att allt kan lugna ner sig. Att kroppen kan få komma i balans igen. Längtar också efter vår och sommar! Ser fram emot saker jag och barnen kan göra då. Jag ska planera lite utflykter tills dess och det ska bli kul!

Ibland blir det inte alltid som man tänkt sig. Jag har varit med om ett par såna tillfällen nu. Två av dom ganska lika varandra. Eller situationen för dessa "tillfällen" har varit ganska lika på ett sätt men olika på ett annat. Jag har tagit mig hårt av det. Jag hann knappt återhämta mig från det första som inträffade för några månader sen, innan det hände igen. Igår tog det senaste andra "tillfället" sitt slut! Jag mår ok.
Bättre än förra gången faktiskt. Men det har tagit hårt på mig, båda gångerna. Både fysiskt och psykiskt. Så nu längtar jag efter bättre tider och att detta ska läka så att jag kan hitta min balans igen!

Nu är vi iaf lediga lördag,  söndag och måndag. Ska bli skönt! Pojkarna sover nu och jag ska snart göra detsamma.

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar