torsdag 9 januari 2014

Fredag imorgon

Imorgon är det fredag. Jag lämnar barnen på dagis imorgon bitti och sen ser jag inte dom förrän nästa vecka! Denna veckan har gått så fort och jag har ju knappt träffat barnen eftersom jag jobbat och dom varit på dagis. Jag jobbar ju lite kortare dagar de veckor jag har barnen för att dom ska slippa för långa dagar på dagis och jag ska hinna träffa dom lite mer iaf. Men trots att jag jobbar mindre när jag har barnen tycker jag att tiden med dom är så liten. Fy vad jag hatar detta :'( Jag vill inte att det ska bli morgon för då blir det sista morgonen på en vecka. Usch nej, jag kan verkligen inte förlika mig med detta sätt!!!!
Hoppas nästa vecka går fort så det blir fredag igen!

Helgen ska iaf spenseras med min fina H!
Saknar honom massor när vi inte träffas. Är nästan två veckor sen vi sågs sist. Men snart är det vår tid igen!

Nu ska det nattas barn! Den lille sover redan och snart är det den stores tur!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar