tisdag 19 november 2013

Förkylda!

Vi är förkylda alla tre här hemma. Barnen börjar väl bli lite bättre men det sitter i än. Seg jäkla förkylning! Jag har dessutom fått en sabla ret-och slemhosta! Hatar det. Och såklart ska det sätta igång extra mycket när man ska sova. Fast i natt gick det hyfsat bra trots att jag hade en liten pojke som bara skulle sova på mitt bröst. Men i morse var jag helt igensatt och höll på att hosta lungorna ur mig :/.

Nu sover iallafall barnen. Gullens andra dag på inskolning idag och det gick så bra så! Nubbi har besökt tandläkaren idag men han ville inte gapa och visa några tänder så vi fick en tid till en tandhygienist istället. Ska dit efter jul!

Nej, nu ska jag hosta vidare innan det är dags för sängen! Får se hur mycket sömn jag hinner få innan någon av pojkarna vaknar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar