tisdag 2 juli 2013

Tisdag kväll.....imorgon onsdag!!

Ja, nu är det inte långt kvar till en av de jobbigaste dagarna i mitt liv :/ Imorgon är det onsdag, som jag gått och väntat på. Känns så konstigt på ett sätt för allt runt omkring som händer och sker, är så normalt. Låter kanske lite konstigt men jag vet inte hur jag ska förklara?! Andra har också frågar om vi fått någon diagnos än, precis som om det inte är så farligt. Är det bara jag som är pjoskig? Är det bara jag som tycker detta är en stor sak? Nu är det ju i och för sig mitt barn det handlar om, därav är det en stor sak för mig! Så det är kanske inte så konstigt.

Ja, jag har inte så mycket mer att skriva just nu. Barnen har varit extra gnälliga idag, vet inte vad det har varit. Gullen har skrikit till flera gånger och varit jätte ledsen. Men i hans fall tror jag det är tänderna som spökar. Han ville inte äta middagen ikväll och knappt dricka något heller. Likadant var det igår. Han saglar mer än innan och tar sig i munnen. Han fick lite Alvedon, sen blev det bättre. Det tyder bara ännu mer på att det är tänderna som spökar. Hoppas dom bryter igenom snart! Han har "bara" två tänder än så länge och han blir ju året om några veckor. Kan ju vara att det ligger ett par tänder och trycker nu, vem vet!

Nej nu ska jag sova! Imorgon är det dags....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar