måndag 1 juli 2013

Måndag igen!

Veckorna går så otroligt fort alltså! Och givetvis går helgerna extra fort!
Vi hade barnfritt mellan lördag och söndag! Vi hade en del att rensa och fixa med så då blev det bäst för alla parter att barnen fick vara någon annanstans än här hemma. Barnen hade haft det bra hos farmor och allt hade gått bra! Vi fick gjort det mesta som vi planerat att göra och fixa så det är skönt att ha det avklarat! Vi hann även med att snusa lite bebis :) Tack för att vi fick komma!

Idag har vi inget planerat. jag ska åka och hämta ut mitt nya körkort när J kommer hem. Skulle ha gjort det förra veckan men så blev det inte! Men eftersom det mitt nuvarande körkort går ut idag så måste jag hämta det nya!!

Vad händer annars då?! Ja, inte mycket. Just nu känns det som att jag bara går och väntar på att det ska bli onsdag! Att klockan ska bli så pass att jag kan köra till BUP och få veta!  Känns som jag går i ett vakuum, och bara väntar! Jag bara flyter med liksom!

Kom igen nu......måndag....tisdag....ONSDAG!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar