söndag 17 augusti 2014

Söndag.

Mmm idag är det söndag. Jag borde haft söndagsångest men det har jag inte. Imorgon är dagis stängt och jag är ledig med gossarna <3 <3 Ska bli mysigt med en extra dag med mina små troll!

Annars väntar vardagslunken runt hörnet. På tisdag är det åter dags att börja jobba efter semestern och barnen ska till dagis. Känns helt ok faktiskt. Det som är lite tråkigt att jag åter får mindre tid med barnen, men jag ska se över mina tider nu när jag är tillbaka på jobb! Känner redan nu att jag saknar mina gossar fast att jag ska ha dom enda till på fredag :/ Hör kanske ihop med nedanstående.

Igår fick jag ett slag i magen, eller ja, inte fysiskt sätt utan mer psykiskt/mentalt, kalla det vad man vill. Min magkänsla som jag haft så länge stämde, tyvärr :/. Är dock "glad" att jag har en så pass bra och tillförlitlig magkänsla! Låter det vara så länge. Tiden får utvisa.

Nej, nu ska jag läsa lite innan sängen kallar.
Gossarna vaknar tidigt om morgnarna så det gäller att se till att gå och lägga sig i tid så att man får sin sömn :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar